donderdag 7 februari 2008

Donderdag 7 februari: Drukte en griep

Het is een drukke week op het stadhuis.

Het is een drukke week op het stadhuis. Op maandag keken de raadsleden en journalisten de ritstaten in. Vervolgens kwamen we, helaas, wederom in het nieuws vanwege de woonkostenvergoeding van onze wethouder, waar overigens altijd zeer transparant over gecommuniceerd is. En dan blijkt dat de griep in het land heerst.

Dinsdagnacht werd ik zwetend en misselijk wakker. En ja hoor, het was mis. De rest van de nacht en de volgende ochtend was ik flink ziek en daarna natuurlijk hoofdpijn en moe. Dat betekende in plaats van meehelpen zaken voor te bereiden, gewoon in mijn bed liggen. Dat is eigenlijk niet mijn ding, maar soms zegt je lichaam gewoon: stop en heb je maar te gehoorzamen. Gelukkig gebeurde het dinsdag en niet vandaag, zodat ik vanavond gewoon de Politieke Markt kan bijwonen.