dinsdag 15 juni 2010

Reactie op de Telegraaf

De afgelopen weken zijn wij geteisterd door een man die op allerlei plekken in Haven en Hout vrouwen lastig valt op een zeer hinderlijke manier. Ik heb brieven laten sturen naar de inwoners van die stadsdelen en inmiddels ook naar alle scholen om mensen hiertegen te waarschuwen en voorlopig voorzichtig te zijn. Ik baal geweldig dat nu de Telegraaf en ook de Almere Vandaag (waar de Telegraaf haar wijsheid blijkbaar uit gehaald heeft, want met mij is niet gesproken), beweert dat ik het probleem 'kleineer''. Niets is minder waar. We halen echt alles uit de kast om de dader zo snel mogelijk te pakken en ondertussen proberen we burgers zich bewust te laten zijn van het risico. Het is uiterst vervelend als ook maar de suggestie in de krant komt dat ik dit niet serieus zou nemen, want dat is gewoon niet waar. Men moet me maar eens een gemeente aanwijzen waar het meer serieus is aangepakt dan hier in Almere.