dinsdag 20 januari 2009

dinsdag 20 januari: Het kan minder

Sinds enige tijd ben ik betrokken bij het project in Almere om overgewicht bij kinderen te bestrijden. Ik vind dat heel belangrijk. Het is overal slecht voor als kinderen te dik zijn. Ze worden geplaagd, ze hebben vaker diabetes. En houden er hun hele leven last van.

Ik ben zelf wat dat betreft een ervaringsdeskundige. Maar als je boegbeeld van iets bent moet je er ook iets mee doen. En dat doe ik ook. Geinspireerd door Erica Terpstra doe ik nu ook een eiwitdieet. Geweldig! Ik wordt begeleid door een alleraardige Almeerse mevrouw. Het bevalt me prima!

Ik sta ook vroeger op om een keer of wat per week naar de sportschool te gaan. Maar sinds ik gelezen heb dat Condoleeza Rice iedere ochtend om half vijf opstaat om haar work out te doen vind ik half zeven niet meer vroeg. Het gaat me (voor de tweede keer) lukken en deze keer wil ik daarnaook zo blijven en ook dat moet lukken.

Wordt vervolgd!